Untuk pengguna gemarkan e-mel

Isnin, 13 Julai 2009


Pereka dan pengeluar telefon mudah alih, HTC Corporation melancarkan produk terbarunya HTC Touch Pro2, baru-baru ini.

Keunikan reka bentuk dengan antara muka yang intuitif dan inovatif menjadikannya seimbang dari segi teknologi dan pengalaman Internet.

HTC Touch Pro2 memaparkan pengalaman komunikasi mudah alih yang ringkas sama ada menerusi suara, teks atau e-mel.

Ia memberikan portfolio yang canggih dan terkini bagi meningkatkan gaya hidup, kerja dan komunikasi

HTC Touch Pro2 menggunakan antara muka HTC TouchFlo terbaru yang berintegrasi dengan versi Windows Mobile 6.1 bagi mendapatkan aplikasi yang lebih konsisten.

Menjadikan navigasi lebih mudah dan intuitif, TouchFlo membawa maklumat penting kepada pengguna antara muka tahap tertinggi, termasuk akses segera, mesej, e-mel, foto, muzik dan cuaca.

Sebagai sebahagian daripada integrasi Windows Mobile kawasan skrin sentuhan telah diluaskan agar menjadi lebih mesra pengguna.

Komitmen HTC bagi menjadikan Internet mudah alih lebih mudah dan menarik, HTC Touch Pro2 memperkenalkan teknologi HTC Push Internet.

Teknologi berkenaan mengurangkan tempoh muat turun dan memindahkan laman sesawang pada telefon mudah alih.

Pengguna boleh memilih semula laman sesawang kegemaran untuk mendapatkan akses serta-merta apabila diperlukan.

Direka bagi golongan profesional, HTC Touch Pro dibina dengan gaya dan kekuatan dalam memberikan pengalaman produktiviti berkuasa pada telefon mudah alih.

Selain komunikasi sentrik dan teknologi Push Internet, Touch Pro2 menampilkan paparan skrin lebar VGA 3.6 inci resolusi tinggi dan papan kekunci mesra jejari QWERTY.

Dengan hayat bateri dan memori yang ditingkatkan, skrin sentuh sensitif, penderiaan lampu sekitaran, Touch Pro2 amat optimum bagi sentuhan dan pengguna yang berurusan menggunakan banyak e-mel.

HTC Touch Pro2 menggunakan suara dalam kaedah baru bagi mencipta salah satu pengalaman paling canggih yang ditemui dalam telefon mudah alih.

Teknologi Straight Talk HTC baru memberikan integrasi antara pengalaman emel, suara dan fon pembesar suara.

Pengguna boleh mengalih emel kepada panggilan persidangan tunggal atau pelbagai secara mudah dan mengubah mana-mana lokasi kepada bilik persidangan.

HTC Touch Pro2 telah berada di pasaran dengan harga runcit RM3,199.

0 Kata Kau:

UTM Bloggers


Photobucket
Sah Milik : http://mrundercover90.blogspot.com/. Dikuasakan oleh Blogger.