Maksud disebalik simbol "Peace" ketika bergambar...(V)

Sabtu, 26 Jun 2010
Assalamualaikum semua....

Hari ini saya nak bongkarkan sedikit rahsia amalan kita dalam bergambar..


1 2 3, Peace! snap!








Biasa bukan? Tapi apa makna disebalik peace itu sebenarnya? Ingin tahu?

~Peace~


Lambang kedamaian pada tangan sebenarnya merupakan simbol gerakan rahsia Illuminati, iaitu gerakan yang pernah menjadi isu, apa kaitannya dengan Anugerah Juara Lagu ke-24 yang lalu. Gerakan ini merupakan pertubuhan Yahudi.

Simbol ini berasal dari simbol syaitan yang diamalkan semasa upacara keagamaan Yahudi. Simbol ini telah digunakan oleh Yasser Arafat, Richard Nixon dan Winston Churchil (Bekas Presiden Amerika).

Tanda “v” pada tangan adalah tanda huruf Roman yang bermaksud nombor 5 dan Adam Weishaupt menggunakan simbol ini dalam gerakan rahsia Illuminati itu tadi. Ahli-ahli Illuminati akan menggunakan simbol ini sebagai tanda “Law of Fives” (Hukum Lima).


Huruf V (Van) dalam tulisan Yahudi bermaksud ‘Nail’ (Kuku). The Nail adalah salah satu tanda rahsia Syaitan yang digunakan dalam upacara penyembahan berhala.

Syaitan ingin membiarkan kita tahu bahawa itu adalah tanda kegemarannya. Bermakna, kita telah lama menggunakan tanda kegemaran Syaitan ini, tidak begitu?

Anton Lavey, pengasas Church of Satan (Gereja Syaitan), menggunakan simbol PEACE sebagai latar belakang mimbar upacara penyembahannya.

Simbol PEACE adalah dari simbol kumpulan Yahudi yang anti Kristian (antiChrist). Mereka mengambil salib kristian dan mematahkannnya ke atas dan menerbalikkannya ke bawah.


Tanda 3 palang yang menghala ke bawah membawa maksud ; Past (Palang kanan), Present (Palang tengah) dan Future (Palang kiri).


Gambar sebelah kiri : simbol yang telah diubahsuai dan digunakan sekarang.


Gambar tengah : cabang asal 3 rukun gerakan syaitan atau kedamaian oleh syaitan. gambar kecil berbentuk bunga di atas palang adalah logo nazi.

Gambar sebelah kanan : logo asal kumpulan Gereja Syaitan.

Saya tahu isu Illuminati sebenarnya isu yang agak berat untuk difahami oleh golongan seperti kita. Tapi, sampai bila kita mahu menutup mata dan membiarkan sahaja?

p/s : Bacalah buku Gerakan Freemasonry.. Sama harga dengan novel je..


Renung-renungkan dan selamat beramal....

3 Kata Kau:

  1. Aimi Zainudin berkata...:

    penah baca maksud V tu jugak..
    tp x dek kne mengena ngan fremanson ke iluminiti ke..

    dia kate lmbg V tu stand for victory~kejayaan ataupun kemenangan...

    ntahlah...itulah yg tersirat sbnrnye..terimakasih ats info..

  1. Unknown berkata...:

    owh...actually sy pown pernah dengar jugk tentang tu...tp lebih baek kita xpyh nk buat simbol "peace" (V) tu...Berdoa lebih baik dari mengikuti yang tak pasti...

    Allah Maha Besar....ALLAHUAKBAR!!!

  1. Tanpa Nama berkata...:

    erk.. sebijik ngn m entry.. hihi

    xpe2, thx sebar2 kan n thx kasitau amek entry tu :)

UTM Bloggers


Photobucket
Sah Milik : http://mrundercover90.blogspot.com/. Dikuasakan oleh Blogger.