Betul kerr pagi itu buta?? n malam itu indah??

Sabtu, 25 Disember 2010
Hurm....x taw nak wt aperr da skunk ni....
bila da abes 1 sem, mula lar boring tu datang balik....
nape ek??
Tapi, kadang2 bila fikir balik..bila time study dulu...nak sangat cuti panjang...
Skarg, nah amek kau cuti panjang...smpai da xtaw nak wt aperr....

Nak tanya korang sikit la...
Why kne blajr smpai tinggi2 ek??
padahal, kebanyakan graduan U menganggur....ape kes??

So, what's the point bila blajar tinggi2...
orang kata, nnt boleh kerja best, boleh dapat gaji tinggi..
pangkat tinggi..hidup terjamin....
memang x d nafikan lar...
tp x semua graduan tu berjaya...
klau d buat perbandingan antara org yg kurang berjaya n yg da jd graduan,
ramai yg bukan graduan yg dapat kerja...
sebab aperr??
ha, x semestinya bila kita belajar smpai peringkat tertinggi, kita da boleh capai ap yang kita inginkan dalam hidup....
memang betul, rezeki masing-masing....tapi bila sebut je pasal "menganggur", mula graduan yang jadi mangsa...
why it's happened???
Hurm...klau macam tu...xguna lar belajar tinggi2...
Jangan salah paham lak ea...
Ini hanya pendapat jerr k...

*entry ni xde kene mengena ngn sesape k....
  coz, kenyataan itu memang sesuatu yang menyakitkan....








2 Kata Kau:

  1. fArAh07 berkata...:

    sameeeeee!!!
    bosan kn

    kate orrg tua2 = pompuan blaja tinggi2 pn ke dpur gk ;p

  1. hehe...tp tu kata orang tua2...
    Tp skarang da laen...
    majoriti yang berjaya..kebanyakannya perempuan...

UTM Bloggers


Photobucket
Sah Milik : http://mrundercover90.blogspot.com/. Dikuasakan oleh Blogger.